Dagen med stort D

Yesyes, idag smäller det!
Om tio minuter ska jag gå till skolan. Klockan tio ska några sjunga, och sedan ska jag hålla avslutningstal. Jag är så jävla nervös. Tror jag kommer spy av nervositet. Men vafan, jag ska bita ihop. Idag misstänker jag att det kommer bli många tårar. Jag slutar i kära Brunnsängskolan, och ska även säga adjö till 9D. Det är nog det absolut jobbigaste, för vi är bäst, snyggast och hur underbara som helst. Kan inte förstå att efter tre år är det här över. Fan vad bra jag har haft det.
Efter talet, slutbetyget och massvis med kramar kommer jag+fyra vänner+våra mammor träffas, det har vi gjort varenda år sedan sexårs. Det här är alltså absolut sista gången vi alla lunchar ihop såhär. Kan nästan börja gråta bara av att tänka på det.

Efter det ska jag springa hem, byta om, och sedan HÅKAN.
Kära, älskade, underbara Håkan Hellström spelar ju på Grönan ikväll, och yes, där hittar ni mig! Troligtvis ännu mer tårar.

Pussochadjö, det här kommer bli en av de finaste dagarna i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

du får ha en riktigt bra dag! (:

2008-06-13 @ 09:44:57
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0