En bal på slottet.



Najnaj det blir ingen bal på slottet, som i Askungen. Det blir en bal i en matsal.
Vaknade upp idag, trött och verkligen opepp. Solen sken inte, det var molnigt
och nu regnar det ute. Jag vill inte gå dit och vara trevligt. Jag orkar inte måla
naglarna, tvinga på mig 8cms-klack-skorna, le och låtsas vara tjusig. Jag vill
istället ligga hemma, dricka te och se en dålig film. Mitt humör tillåter inte
att jag ska vara snygg och trevlig. Menmen, balen är ikväll 18.00 och då
ska jag vara taggad, tjusig och le. Jag ska vara fett pepp och vara glad hela
natten.

Alla andra har redan börjat fixa iordning sig, men herregud, det är sex timmar kvar!
Jag ska softa och inte göra ett piss fram till fem, då jag börjar fixa mig lite haha (:
Tyvärr måste jag måla naglarna. De ska vara röda och jag hatar rött nagellack.
Känner mig så tantig. Ville bara berätta det, inte för att någon bryr sig, men jag
ville bara uttrycka mitt hat mot nagellack. Det kladdar och blir bara fult.
Pussochadjö (:


Kommentarer
Postat av: Diana

jag tror du kommer ha kul ändå ;P

2008-06-11 @ 12:22:09
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Anonym

det börjar 19.00 :)

2008-06-11 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0