Galenheter

Ja..Nu sitter jag här, om en timme ska jag till M, där jag ska möta upp lite flickor, vi ska alla gå tillsammans.
Håret ska fixas, sminket ska bättras, balklänningen ska på, efter det är allt klart, Känns skönt.
Jag har alltid varit en flick-flicka som älskat klänningar, prinsessor och sagor. Den här dagen har jag längtat efter sedan ettan. Ska jag vara helt ärlig så är det lite läskigt. För nu sitter jag här, med röda läppar, målade naglar och fixat hår. Men jag ser inte ut som en prinsessa. En prinsessa hade varit rosa och pastellig. Jag har kort hår, svart klänning och känner mig allmänt oglamourös. Om jag har tur kommer det glamourösa och prinsessiga fram i mig om en timme och 43 minuter. Exakt.



Pussochadjö nu ska jag ha roligt!

Kommentarer
Postat av: Diana

hoppas du haft det skoj =)

2008-06-11 @ 21:20:35
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

ha en bra dag!

2008-06-12 @ 14:36:24
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0