Dagen då allt var lycka och glädje. Dagen som alla älskar.

Åh herremingud vilken vacker dag det har varit idag!
Jag var väldigt trött imorse, men det sket jag fullständigt i.
Först tränade vi på cabarèn, som verkligen gick skit på
generalrepititionen. Jag kom inte ihåg mina repliker och
allt gick åt helvete. Direkt när vi kört igenom hela så kände
jag hur nervositeten växte. Förfan. Efter det var det
avslutningslunch med lärarna. Trevlans. Sedan! Woa!
Cabarén. Allt gick bra och jag tror att vi bakom scenen
hade det allra roligast. Förfan vad vi skrattade. Jag hoppas
jag aldrig någonsing glömmer alla roliga stunder vi
hade idag.



Jag i rollen som städtant, då jag ska spela hög och
springa runt och skrika.



Pussochadjö, jag ger dig spö!

Kommentarer
Postat av: Idaw

Haha du var fan bäst och du spelade skita bra, pöss gumman :*

2008-06-11 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0